اروم ماشین صنعت پیمان گستر

طراحی و ساخت انواع کوره های دوار، ماشین آلات صنعتی و معدنی، و خط تولید گازهای صنعتی، طبی و خوراکی Co2.N2,O2

اروم ماشین صنعت پیمان گستر

طراحی و ساخت انواع کوره های دوار، ماشین آلات صنعتی و معدنی، و خط تولید گازهای صنعتی، طبی و خوراکی Co2.N2,O2

اطلاعاتی در مورد کوره دوار و نحوه عملکرد آن

کوره دوار و نحوه عملکرد آن، شرکت اروم ماشین صنعت پیمان گستر، مفتخر است، با تجهیزات و زیرساخت های شرکت، توانایی طراحی و ساخت انواع کوره های دوار را دارد.

کوره دوار، وسیله‌ای برای بالابردن حرارت در یک فرایند مداوم است که در سال ۱۸۷۳ توسط فردریک روانسوم مخترع انگلیسی اختراع شد. سوخت این نوع کوره‌ها گاز، گازوئیل و مازوت است.

کوره وره قلب یک کارخانه است و در کارخانجات سیمان در مدلهای مختلف وجود دارد و کوره دستگاهی است که در ان واکنشهای شیمیایی خاص صورت میگیرد.

با توجه به این موضوع که  درجه حرارت و زمان ماند مواد درون کوره های دوار نقش کلیدی در در حصول اطمینان از کیفیت مطلوب مواد درون کوره دارد طراحی کوره اهمیت بالا و حساسیت بسیار زیادی دارد در ان رابطه قابلیت اطمینان بالا و هزینه نگهداری پایین در طراحی کوره هواره در نظر گرفته می شود.

 

کوره دوار چیست و چگونه عمل میکند؟

این نوع مدل کوره از انواع کوره با حرارت مستقیم است. در این نوع کوره شعله بصورت جریانی از روی سطح شارژ حرکت می کند و در اثر تشعشع شعله شارژ ذوب می شود.

از کوره دوار بطور گسترده برای ذوب چدن ها استفاده می شود . سوخت مصرفی در این کوره ها بطور عموم مازوت است، اما ذکر این نکته ضروری است. اخیرا مشعل های دوگانه سوز جای مشعل های تک سوز را گرفته اند. به این صورت که دمای تا ذوب را گاز طبیئی تامین میکند و گرمای مورد نیاز برای فوق ذوب را مازوت تامین میکند. راندمان حرارتی در این کوره ها حدود ۳۰ درصد می باشد.

ظرفیت این کوره ها از ۳۰۰ کیلوگرم به بالا می باشد. کوره های دوار در ظرفیت های بالا معمولا برای نگه داری ذوب استفاده می شوند.


ادامه مطلب


کاربرد کوره دوار (Rotary Kiln) در صنعت + توضیحات

کاربرد کوره دوار (Rotary Kiln) کوره های دوار لوله هایی هستند که با قرار گرفتن بر روی رولینگهای خاص و با شیب ملایمی نسبت به افق، از طریق چرخش آرام و به دلیل وجود جاذبه، مواد را از بخش ورودی کوره به سمت خروجی کوره هدایت می کنند. شرکت اروم ماشین صنعت انواع کوره های دوار را از طراحی تا ساخت انجام میدهد.

کوره‌های دوار اولین بار در سال ۱۸۷۳ توسط فردریک رانسوم (Frederick Ransome)‏ صنعتگر بریتانیایی اختراع شد.

کوره دوار، وسیله‌ای برای بالابردن حرارت (تکلیس) در یک فرایند مداوم است. این کوره ظرفیت ساخت ۲۵۰ کیلوگرم تا ۷۰ تن مذاب چدن و تا ۱۲ تن مذاب آلومینیوم را دارد. کوره‌هایی با ظرفیت کمتر با دست، و کوره‌های با ظرفیت بیشتر به کمک جرثقیل شارژ می‌شوند. کوره روی جک‌های ویژه به اندازهٔ ۴۵ درجه بلند می‌شود و بعد از شارژ، دوباره به جای خودش برمی‌گردد. سوخت این نوع کوره‌ها گاز، گازوئیل و مازوت است.


لینک ادامه مطلب


اروم ماشین صنعت پیمان گستر

طراحی و ساخت انواع کوره های دوار، ماشین آلات صنعتی و معدنی، و خط تولید گازهای صنعتی، طبی و خوراکی Co2.N2,O2




مراسم کلنگ زنی فاز ۲ کارخانه شرکت اروم ماشین صنعت

مراسم کلنگ زنی فاز ۲ اروم ماشین صنعت به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، غلامرضا بابایی، رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان غربی در مراسم کلنگ زنی فاز ۲ کارخانه شرکت اروم ماشین صنعت پیمان گستر، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بیان کرد: در چشم‌انداز سند توسعه استان در افق ۱۴۰۰ استان برتر لحاظ شده که بتواند براساس مطالعات آمایش استان بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: مطالعات لایه‌های توسعه‌ای استان به سرانجام رسیده و انتظار می‌رود بتوانیم در چشم انداز ۱۴۰۴ سهم خود را در سطح کلان کشور از شاخص‌های میانگین کشوری فراتر ببریم.

 

مراسم کلنگ زنی فاز ۲

بابایی تصریح کرد: بسترها در بحث مرزی و زیرساخت‌های ارتباطی برای زمینه‌های صنعتی فراهم بوده و برای پیشرفت کشور در تولید هیچ راهی جز احیای واحدهای تولیدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان بیشتر در حوزه کشاورزی فعال بوده گفت: صنعتگران خوبی در استان وجود دارند که مورد غفلت واقع شده اند.

بابایی افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی از لحاظ منابع معدنی، خاک، طلا و سایر عناصر  برای سرمایه‌گذاری و اشتغال و افزایش رفاه و درآمد در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار در بخش‌های مختلف یکی از اهداف سازمان در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید و رفاه هرچه‌بیشتر مردم در استان است.


حضور اروم ماشین صنعت در نمایشگاه بین‌المللی متالورژی متافو

حضور اروم ماشین صنعت در نمایشگاه متافو نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌ گری، قالب‌سازی، آهنگری، معدن و صنایع معدنی،صنایع سرامیک و نسوز‌ها، شیرهای صنعتی) IRAN METAFO، مفتخریم این سال نیز در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

نمایشگاه بین‌المللی متالورژی متافو

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2021) در تاریخ 27 بهمن  سال 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور 450 شرکت از 22 کشور مختلف، در 11.185 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. با امید به اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.